Du inviteres til en Teams formiddag med UCU Netværksgruppe, ComIzed og InDialog den 14 december
Nyhedsbrev udsendt 12-12-2022
Du kan nå det endnu. Der er stadig pladser, da det er en online Teams formiddag UCU inviterer til den 14. december kl. 10:00-12:30.
Hør om AI og Voicebots,
hvor der også deles praktiske erfaringer. Vi ser frem til hvad ComIzed og InDialog har at fortælle.
Dagsorden:
10:00-10:10 Velkomst ved Peder Pagh
10:10-11:10 InDialog
v/ Niklas Zingler Jensen
11.10-11:20 Kort pause
11:20-12:20 ComIzed v/ Eske Bjerg og Søren Bo Madsen
12:20-12:30 UCU slutter af.
InDialog
Niklas fra InDialog arbeder på at stille op med en spændende brugercase.
ComIzed
Vil snakke om bedre kundeservice med Voice AI Udvidede åbningstider på telefonen.
Betjening på flere sprog. Bedre visitering af kunderne til de rette afdelinger i virksomheden. Dette er blot nogen af de muligheder, en Voice AI løsning kan bruges til.
Løsninger, hvor AI’en lytter med på samtalerne og assisterer agenterne med input baseret på samtalens kontekst: Agent Assist.
Løsninger, hvor en AI’en håndterer hele kundehenvendelsen: AI-bot.
Forestil dig, at telefonen besvares af en AI-bot, som kan assistere kunderne med simple henvendelser – også uden for normal åbningstid. Eller at antallet af fejl-viderestillinger fra tastemenuen reduceres, fordi der tages udgangspunkt i kundens oplevede problem, og ikke i deres forståelse af opbygningen af virksomhedens IVR. På sigt kan løsningerne udvides, så brugere kan validere sig selv over telefonen, og enkle henvendelser og opgaver automatiseres ved at integrere til f.eks. CRM og andre bagvedliggende systemer. Derved øges arbejdsglæden blandt kontaktcentermedarbejderne, som kan koncentrere sig om interessante henvendelser, idet de trivielle henvendelser klares af AI’en.
Vi ved alle at det er begrænset, hvor intelligent en Voicebot i virkeligheden er. Men der er ingen tvivl om, at det er et vigtigt redskab til at minimere de trivielle henvendelser og dermed give bedre tid til de komplekse forespørgsler.
Vil du læse om nogen af de fordele leverandørerne ofte nævner, kan du gøre det her.
Tilmelding gøres via UCU website, nederst på siden - klik her for tilmelding. Der sendes link ud til deltagelse i morgen den 13. december.
Vi håber at rigtig mange vil deltage i arrangementet.
Bedste hilsner fra
UCU Bestyrelsen