Du inviteres til en Teams formiddag med UCU Netværksgruppe, ComIzed og InDialog den 14 december

Nyhedsbrev udsendt 12-12-2022

Du kan nå det endnu. Der er stadig pladser, da det er en online Teams formiddag UCU inviterer til den 14. december kl. 10:00-12:30.

Hør om AI og Voicebots, hvor der også deles praktiske erfaringer. Vi ser frem til hvad 
ComIzed og InDialog har at fortælle.

 

Dagsorden:

10:00-10:10 Velkomst ved Peder Pagh

10:10-11:10 InDialog v/ Niklas Zingler Jensen

11.10-11:20 Kort pause

11:20-12:20 ComIzed v/ Eske Bjerg og Søren Bo Madsen

12:20-12:30 UCU slutter af.

InDialog 

Niklas fra InDialog arbeder på at stille op med en spændende brugercase.


 

ComIzed

Vil snakke om bedre kundeservice med Voice AI Udvidede åbningstider på telefonen.
 


Betjening på flere sprog. Bedre visitering af kunderne til de rette afdelinger i virksomheden. Dette er blot nogen af de muligheder, en Voice AI løsning kan bruges til. 
 

Generelt kan løsningerne opdeles i to kategorier:

Løsninger, hvor AI’en lytter med på samtalerne og assisterer agenterne med input baseret på samtalens kontekst: Agent Assist.
Løsninger, hvor en AI’en håndterer hele kundehenvendelsen: AI-bot.
 
Forestil dig, at telefonen besvares af en AI-bot, som kan assistere kunderne med simple henvendelser – også uden for normal åbningstid. Eller at antallet af fejl-viderestillinger fra tastemenuen reduceres, fordi der tages udgangspunkt i kundens oplevede problem, og ikke i deres forståelse af opbygningen af virksomhedens IVR. På sigt kan løsningerne udvides, så brugere kan validere sig selv over telefonen, og enkle henvendelser og opgaver automatiseres ved at integrere til f.eks. CRM og andre bagvedliggende systemer. Derved øges arbejdsglæden blandt kontaktcentermedarbejderne, som kan koncentrere sig om interessante henvendelser, idet de trivielle henvendelser klares af AI’en.

 
Vi ved alle at det er begrænset, hvor intelligent en Voicebot i virkeligheden er. Men der er ingen tvivl om, at det er et vigtigt redskab til at minimere de trivielle henvendelser og dermed give bedre tid til de komplekse forespørgsler.
 

Vil du læse om nogen af de fordele leverandørerne ofte nævner, kan du gøre det her.


Arrangementet er gratis. Kender du nogen som også kunne have glæde af at deltage, send dem blot invitationen.

Tilmelding gøres via UCU website, nederst på siden - klik her for tilmelding. Der sendes link ud til deltagelse i morgen den 13. december.


Vi håber at rigtig mange vil deltage i arrangementet.

Bedste hilsner fra 
UCU Bestyrelsen



  • Har du ikke tilmeldt dig UCU's virtuelle Teams formiddag 27. februar kl 9:00, kan du nå det endnu.
  • Invitation til UCU generalforsamling og netværksdage februar 2024
  • Invitation til UCU Netværksdage 2024
  • Med tak for sidst og NIS2 præsentation fra Salamon&Company
  • Invitation til Teams formiddag med Morten Løkkegaard fra EU Parlamentet og Michael Gadgaard og Benjamin Salamon fra Salamon&Company.
  • Invitation til de danske UCU dage 22-23 marts 2023
  • Invitation til UCU's generalforsamling og netværksdage
  • Invitation til UCU's generalforsamling og netværksdage 22-23 marts 2023
  • Invitation til UCU dage 22-23 marts
  • Nyhedsbrev fra UCU Netværksgruppen
  • Optagelse fra Teams meeting UCU netværksdag 14. december 2022
  • Du inviteres til en Teams formiddag med UCU Netværksgruppe, ComIzed og InDialog den 14 december
  • Du kan nå det endnu. Du er hermed inviteret........
  • Nyhedsbrev fra UCU netværksgruppen
  • UCU arrangement på Trinity Hotel og Konference Center, Gl Færgevej 30, 7000 Fredericia
  • Forslag til vedtægtsændringer fra bestyrelsen til UCU generalforsamling.
  • Du kan nå det endnu! Invitation til generalforsamling efterfuldt af netværksdag hos UCU Brugergruppen med opdateret agenda
  • Breaking News
  • Invitation fra Avaya
  • Julehilsen med invitation til webinar 4. februar 2021


  • Bliv medlem af vores facebook gruppe

    KLIK HER

    Bliv medlem af vores LinkedIn gruppe

    KLIK HER